fredag 26. september 2008

Meine blogg >:D

Halloen .
Jeg er da ei lita tater jente som heter Marita Viola og jeg går på bjørkelangen vgs
på design og håndtverk. Jeg tenker nok mest jeg søker meg in på
frisør linja men hvis jeg ikke kommer in der går jeg over til utdanne
meg som motiv lakerer. Jeg elsker allt med motor i , men sammtidig kan
jeg være veldig feminin og drive med hår , makeup og klær ! :P

Jaja er det noe mer får du spørre.

¤ Violaa ¤